Saturday, 19 November 2016

Denim & Pins

One of this years cutest trends are all the pins and patches combined with (especially) denim. There are so many cool motives to choose from! I chose the pins instead of patches, because they aren't for forever and they can be easily added on your favorite denim piece to spice things up! I put mine on a denim jacket and combined it with a turtle neck pullover (other one of my favorite trends at the moment, btw). A perfect outfit for a lazy Sunday walk in gorgeous autumnal Vienna.

Pinssit ja kangasmerkit on yksi mun suosikkitrendeistä tänä vuonna, ne toimivat erityisen hyvin farkkukankaan kanssa. Ja kaupoista löytyy niin paljon kivoja kuvioita, mistä valita! Mä valitsin pinssit kangasmerkkien sijaan, koska ne ei ole ikuisia ja ne on helppo lisätä piristämään haluamaasi vaatetta. Mä lisäsin omani farkkutakkiin ja yhdistin sen pooloneuleeseen (joka on muuten myös mun suosikkitrendejä tällä hetkellä). Täydellinen asu laiskalle sunnuntaikävelylle syksyisessä Wienissä.





2 comments:

  1. Oi vitsit mä oon katsellut tuollaisia pinnejä aivan liikaa Instassa! Mä tuhosin yhden farkkutakinkin puhtaaksi noita varten, mutta jotenkin niiden mieluisten tilaaminen jäi kun olivat aina lopussa, pöh! Nuo sun ovat kyllä ylisööttejä :) Pakko tilata nyt talviaikaan noita varastoon, ihan sama vaikka eivät olisikaan muodissa enää enskesänä!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mäkin haluan kokeilla näitä kesällä vielä farkkushortsien kaa niin ainakin meillä kahdella on pinssejä sit vielä ens kesänäkin! :D

      Delete

me loves comments