Saturday, 16 July 2016

Ridiculous shoes

österreichische bloggerin

comfy summer outfit

I caught the summer flu and now I'm on a sick leave for the first time in my entire life. And well what else can you do when you're forced to stay inside than use the time for blogging! I dug up some outfit photos from my birthday, I actually was supposed to post them like a month ago, but whatever, here they are! 

This is one of my favorite outfits this summer, it's comfy and easy-going but still kinda charming. I'm especially in love with this shirt, actually so in love that I immediately bought 3 of these in different colors.. And then there are these amazing sandals, that my boyfriend finds extremely ridiculous, even though I tried to explain how "in" they are this summer. Guys... However, the most important thing is that I like them. ;) 

I hope your weekend is going better than mine! I'm gonna go back to bed now, with a book and a cup of tea of course.

Muhun iski oikein kunnon kesäflunssa ja oon nyt sitten saikulla ensimäistä kertaa elämässäni. Ja kun kerran on jumissa neljän seinän sisällä, niin mitäs muutakaan sitä sitten tekisi kuin bloggaisi! Löysin koneelta asukuvia mun synttäreiltä, nämäkin oli tarkoitus postata jo yli kuukausi sitten, mutta parempi myöhään kuin ei milloinkaan.

Tää on kyllä yksi mun tämän kesän asusuosikeista, se on mukava, mutta tavallaan tosi hurmaava. Oon erityisen tykästynyt tähän paitaan. Itseasiassa niin tykästynyt, että ostin saman paidan heti kolmessa eri värissä.. Ja sitten on vielä nämä ihanat sandaalit, jotka on mun poikaystävän mielestä aivan naurettavat, vaikka koitin selittää sille, että ne on äärimmäisen muodikkaat tänä kesänä. Miehet.. Mutta pääasia, että mä ite tykkään niistä. ;)

Toivottavasti teidän viikonloppu sujuu paremmissa merkeissä kuin mun! Mä aion nyt hautautua takaisin sängyn pohjalle kirjan ja teemukin kanssa.

bloggerin wien

7 comments:

  1. Siis noi kengäthän ei oo pelkästään muodikkaat vaan myös todella hyvät jalassa! Eli siinä jo kaks syytä joita käyttää miehiä vastaan väitellessä :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Joo mä yritin mut ei auttanu... :'D

      Delete
    2. Joo mä yritin mut ei auttanu... :'D

      Delete
  2. Muodikkuus ja jaloissa hyvät, samassa paketissa. :-D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tärkeimmät kriteerit täyttyy siis :D

      Delete
    2. Tärkeimmät kriteerit täyttyy siis :D

      Delete
  3. Hei!
    Olen kirjoittamassa opinnäytetyötä liittyen blogeihin ja niiden käytettävyyteen. Tavoitteena on parantaa erästä ilmaista blogipalvelua ja siihen tarkoitukseen tarvitsisin blogia kirjoittavien henkilöiden apua. Toivoisin, että mahdollisimman moni blogin kirjoittaja kävisi täyttämässä alla olevan linkin kyselyn.
    Kysely on helppo ja nopea täyttää ja siihen vastanneiden kesken arvotaan kaksi Finnkinon leffalippua!
    https://goo.gl/forms/Kt7KtvQtGY60anes1

    Kiitos avusta!
    – Tiia Valtonen

    ReplyDelete

me loves comments